Inregistreaza-te

Termeni si conditii

  • Magazinul virtual ToysMall.ro este proprietatea SC. YHY-ONLINE SRL, Bucuresti.
  • Folosirea (vizualizarea sau comandarea produselor) acestui site implica acceptarea acestor termeni si conditii.
  • Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. YHY-ONLINE SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Informatii legale

  • Continutul acestui site (descrieri, caracteristici, imagini, preturi, forma de prezentare etc.) nu poate fi reprodus sau utilizat fara acordul in scris al proprietarului acestui site.
  • Termenii si conditiile prezentate respecta reglementarile legislative aflate in vigoare:
    • Legea comertului electronic - nr. 365 din 7 iunie 2002, publicata in Monitorul Oficial nr. 483 din 5 iulie 2002
    • Ordonanta nr. 21 din 21 august 1992 privind protectia consumatorilor, publicata in Monitorul Oficial nr. 212 din 28 august 1992
    • Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 (din 04/06/2014) privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative - Publicat in MOF nr. 427 - 11/06/2014 .

Drepturi de autor (Copyright)

  • Intregul continut al acestui site www.toysmall.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB,scripturi, programe si alte date - este proprietatea YHY-ONLINE SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei YHY-ONLINE SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Securitatea datelor personale

  • Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite de YHY-ONLINE SRL si furnizorii sai numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. YHY-ONLINE SRL se obliga sa nu faca publice sau sa nu vanda bazele de date continand informatii referitoare la datele dumneavoastra personale. Datele personale pot fi transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale, numai la solicitarea justificata a acestora.

Info

Produsele notate cu "Stoc 0" nu se pot comanda ci doar se pot doar vizualiza
    • Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. ToysMall isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare.Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor poate fi citita oricand folosind legatura "Termeni si Conditii"
    • Prin site intelegem colectia de informatii obtinuta prin accesarea adresei de web www.toysmall.ro
    • Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre producatori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
    • Printr-o zi lucratoare consideram o zi de luni pana vineri intre orele 08:00-16:30
Pretul si livrarea
  • Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (19%).
  • Preturile nu includ transportul. Pretul transportului este afisat separat.
  • Produsele pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
  • Livrarea produselor dureaza intre 1 si 5 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii telefonice sau prin email , exclusiv in week-end si sarbatori legale
  • Receptia cantitativa si calitativa a produselor de catre Beneficiar se face la livrarea bunurilor. Prin semnarea Facturii si a Avizului de insotire a marfii confirmati receptia cantitativa si calitativa a bunurilor achizitionate
  • Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul ce rezulta din comanda in cel mult 14 zile de la data acceptarii livrarii cu conditia sa notifice ToysMall.ro in timp util. ToysMall se obliga sa ramburseze sumele incasate de la acest consumator in maxim 14 de zile.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare (tur-retur) vor fi suportate de client. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului.

Declinarea responsabilitatii
  • SC YHY-ONLINE SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. Din cauza volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre producatori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.
  • In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, SC YHY-ONLINE SRL isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.
  • Imaginile produselor sunt prezentate pe website cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod din cauza modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.
  • SC YHY-ONLINE SRL, se obliga fata de orice client, ca in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, valoarea maxima a obligatiilor asumate este valoarea sumelor incasate de SC YHY-ONLINE SRL de la clientul respectiv.
Responsabilitati privind produsele
    • Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta ToysMall.ro urmand ca aceasta sa fie solutionata in cel mai scurt timp posibil. ToysMall respecta legislatia in vigoare cu privire la garantia produselor.
Dispute si conflicte
  • Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.toysmall.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre firma YHY-ONLINE SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti. Fiind de acord cu aceste Termene si Conditii clientul isi asuma in totalitate drepturi si obligatii ce decurg din cumpararea in magazinul virtual www.toysmall.ro.

Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 (din 04/06/2014)

ARTICOLUL 6

Cerinte de informare pentru contractele la distanta si cele in afara spatiilor comerciale

(1) Inainte ca un contract la distanta sau in afara spatiilor comerciale sau orice oferta similara sa
produca efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie sa ii furnizeze consumatorului
urmatoarele informatii in mod clar si inteligibil:
a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, având in vedere mediul de comunicare si
produsele sau serviciile in cauza;
b) identitatea profesionistului, cum ar fi denumirea sa comerciala;
c) adresa postala la care profesionistul este stabilit, precum si, in cazul in care exista, numarul de
telefon, numarul de fax si adresa de posta electronica ale acestuia la care poate fi efectiv contactat,
pentru a-i permite consumatorului sa ia rapid legatura cu profesionistul si sa comunice cu acesta in
mod eficient si, daca este cazul, adresa postala si identitatea profesionistului in numele caruia
actioneaza;
d) in cazul in care este diferita de adresa furnizata in conformitate cu lit. c), adresa postala a locului
in care profesionistul isi desfasoara activitatea si, dupa caz, adresa postala a profesionistului in
numele caruia actioneaza, la care consumatorul poate trimite eventualele reclamatii;
e) pretul total al produselor si serviciilor cu toate taxele incluse sau, in cazul in care pretul nu poate fi
calculat dinainte in mod rezonabil data fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul
al pretului si, dupa caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele postale sau de
orice alta natura sau, in cazul in care acestea nu pot fi calculate dinainte in mod rezonabil,
mentionarea faptului ca aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator, inclusiv
perioada de valabilitate a ofertei sau a preturilor. In cazul serviciilor de acces si conectare la retele
publice de comunicatii electronice ori de servicii de comunicatii electronice destinate publicului se vor
mentiona contravaloarea planului tarifar, cu precizarea numarului de minute, a creditului sau a
traficului de date inclus, precum si a conditiilor de utilizare a acestora, daca este cazul, extraoptiunile
disponibile si contravaloarea acestora, tarifele pentru apeluri si pentru minutele ori traficul de date
suplimentar, dupa caz, tariful de conectare sau instalare, cu toate taxele incluse. In cazul unui contract
pe durata nedeterminata sau al unui contract care include un abonament, pretul total va include
costurile totale pe perioada de facturare. In cazul in care aceste contracte sunt taxate la un tarif fix,
pretul total va cuprinde si costurile lunare totale. In cazul in care costul total nu poate fi calculat
dinainte trebuie indicat modul in care se calculeaza pretul;
f) costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanta in vederea incheierii contractului, atunci
când este calculat pe baza unui alt tarif decât tariful de baza;
g) modalitatile de plata, livrare, executare, data pâna la care profesionistul se angajeaza sa livreze
produsele sau sa presteze serviciile si, dupa caz, procedura profesionistului de solutionare a
reclamatiilor;
h) in cazul in care exista un drept de retragere, conditiile, termenele si procedurile de exercitare a
dreptului respectiv, in conformitate cu art. 11 alin. (1), precum si formularul tipizat de retragere,
prezentat in partea B din anexa;
i) acolo unde este cazul, informatia potrivit careia consumatorul va trebui sa suporte costul aferent
returnarii produselor in caz de retragere si, pentru contractele la distanta, daca produsele, prin insasi
natura lor, nu pot fi, in mod normal, returnate prin posta, costul aferent returnarii produselor;
j) in cazul in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa formularea unei cereri in
conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), informatia potrivit careia consumatorul este
obligat sa achite profesionistului costuri rezonabile, in conformitate cu art. 14 alin. (3);
k) in cazul in care dreptul de retragere nu este prevazut in conformitate cu art. 16, informatia
conform careia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau, dupa caz, circumstantele
in care consumatorul isi pierde dreptul de retragere;
l) o mentiune referitoare la existenta unei garantii legale privind conformitatea produselor;
m) acolo unde este cazul, existenta si conditiile de asistenta dupa vânzare acordata consumatorului,
serviciile prestate dupa vânzare si garantiile comerciale;
n) existenta codurilor de conduita relevante, astfel cum sunt definite in art. 2 lit. f) din Legea nr.
363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si
armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, cu modificarile
ulterioare, si modalitatea in care pot fi obtinute copii ale acestora, dupa caz;
o) durata contractului, dupa caz, sau, daca contractul este incheiat pe durata nedeterminata sau
urmeaza sa fie prelungit in mod automat, conditiile de incetare a contractului, inclusiv penalitatile
aplicabile, daca este cazul;
p) acolo unde este cazul, durata minima de valabilitate a obligatiilor care ii revin consumatorului
conform contractului;
q) acolo unde este cazul, existenta si conditiile aferente avansurilor sau altor garantii financiare care
trebuie platite sau oferite de consumator la cererea profesionistului;
r) acolo unde este cazul, functionalitatea, inclusiv aplicarea unor masuri tehnice de protectie pentru
continutul digital;
s) acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevanta a continutului digital cu componentele
hardware si software de care profesionistul are cunostinta sau se asteapta in mod rezonabil sa aiba
cunostinta;
t) acolo unde este cazul, posibilitatea si modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de
depunere si solutionare a reclamatiilor caruia i se supune profesionistul.
(2) Alin. (1) se aplica si contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale sau energiei electrice
atunci când acestea nu sunt puse in vânzare intr-un volum limitat sau cantitate fixa, a energiei termice
si a continuturilor digitale care nu sunt livrate pe un suport material.
(3) In cazul unei licitatii, informatiile mentionate la alin. (1) lit. b), c) si d) pot fi inlocuite cu datele
echivalente privind adjudecatorul.
(4) Informatiile mentionate la alin. (1) lit. h), i) si j) pot fi furnizate utilizând formularul tipizat de
informare cu privire la retragere prevazut la partea A din anexa care face parte integranta din prezenta
ordonanta de urgenta. Profesionistul respecta cerintele in materie de informare stabilite la alin. (1) lit.
h), i) si j) daca a furnizat consumatorului aceste instructiuni corect completate.
(5) Informatiile mentionate la alin. (1) fac parte integranta din contractul la distanta sau din contractul
in afara spatiilor comerciale si nu pot fi modificate decât in cazul in care partile contractante decid
altfel in mod explicit.
(6) In cazul in care profesionistul nu indeplineste cerintele in materie de informare cu privire la
costuri suplimentare, conform celor mentionate la alin. (1) lit. e), sau la costurile aferente returnarii
produselor, conform celor mentionate la alin. (1) lit. i), consumatorul nu suporta respectivele costuri.
(7) Informatiile contractuale se prezinta in limba româna intr-o forma accesibila, astfel incât acestea
sa fie intelese cu usurinta de consumator, fara a exclude prezentarea acestora si in alte limbi.
(8) Cerintele in materie de informare prevazute in prezenta ordonanta de urgenta completeaza
cerintele de informare cuprinse in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de
stabilire a prestatorilor de servicii si libertatea de a furniza servicii in România, aprobata cu modificari
si completari prin Legea nr. 68/2010, si in Legea nr. 365/2002 privind comertul electronic, republicata,
cu modificarile ulterioare.
(9) Fara a aduce atingere alin. (8), daca o dispozitie cu privire la continutul si modul in care trebuie
furnizate informatiile din cadrul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 49/2009, aprobata cu
modificari prin Legea nr. 68/2010, respectiv din cadrul Legii nr. 365/2002, republicata, cu modificarile
ulterioare, contravine unei dispozitii din prezenta ordonanta de urgenta, prevaleaza dispozitiile
prezentei ordonante de urgenta.
(10) Sarcina probei in ceea ce priveste indeplinirea cerintelor in materie de informare stabilite in
prezentul capitol revine profesionistului.

ARTICOLUL 9


Dreptul de retragere


(1)
Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile
pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara
a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decât cele prevazute la art. 13
alin. (3) si la art. 14.
(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de
14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de
consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi
livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este
indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;
(ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul
sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica
a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata,
ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de
consumator, intra in posesia fizica a primului produs;
c) in cazul contractelor pentru furnizarea de apa, gaze naturale, energie electrica, atunci când
acestea nu prevad vânzarea intr-un volum limitat sau cantitate stabilita, de energie termica sau de
continuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data incheierii contractului.
(3) Partile contractante isi indeplinesc obligatiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere
conform prevederilor prezentei ordonante de urgenta.

ARTICOLUL 13

Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii

(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea
consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intârziere nejustificata si, in orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de
comisioane in urma rambursarii.
(3) Fara a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile
suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de profesionist.
(4) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea pâna la data receptionarii
produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna la momentul primirii unei dovezi din partea
consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luându-se in considerare data cea mai apropiata.

ARTICOLUL 14

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii

(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).


Cateva jucarii selectate pentru dumneavoastra


Promo 30%
139,80 lei 199,90 lei
Promo 30%
209,80 lei 299,90 lei
Promo 13%
129,80 lei 149,90 lei
Promo 14%
59,80 lei 69,90 lei
Transport gratuit
649,99 lei
127,50 lei
94,35 lei
89,99 lei
215,00 lei
Transport gratuit
Promo 20%
39,80 lei 49,90 lei
Magazin online jucarii
Magazinul tau online de jucarii pentru copii

Am adunat pentru voi o colectie de peste 10.000 de jucarii pentru copii ce poate satisface toate dorintele dumneavoastra pentru orice ocazie speciala.